Fortnite w nowym rozdziale. Nowi bohaterowie. Nowa opowieść. I zupełnie nowa forma komunikacji – w rytmie TikToka.
Rozdział 4 Fortnite’a to nie tylko aktualizacja gry – to pełnoprawne wydarzenie popkulturowe. Epic Games postawiło na strategię, która miała przyciągnąć uwagę nie tylko aktywnych graczy, ale również zupełnie nowych użytkowników – poprzez content natywny dla TikToka.
Właśnie dlatego do współpracy zaproszono rapera Smolastego oraz jednego z najbardziej rozpoznawalnych twórców gamingowych – Jacoba. Efekt? Viralowy storytelling w scenerii rodem z baśni fantasy – i ponad 26 milionów wyświetleń.
Celem kampanii było połączenie światów: muzyki, gamingu i TikToka – w jednym, płynnym uniwersum. Postawiliśmy na nasze autorskie podejście: TikTok Friendly Video Production. Materiały powstawały w studyjnej scenerii z elementami gameplayu, łącząc narrację i rozrywkę. Kluczowy materiał kampanii to współczesna baśń – opowiadana przez Smolastego i Jacoba – z twistem: zapowiedzią pojawienia się Geralta z Rivii w grze.
Kampania została rozbudowana o teaserowe publikacje oraz aktywacje z udziałem twórców TikToka – od dużych nazwisk po mikroinfluencerów, co zapewniło szeroki i angażujący zasięg.
Start kampanii to teaserowe wideo opublikowane tuż po premierze nowego rozdziału. Smolasty i Jacob zdradzili, że „coś się święci”. Format natywny, content z backstage’u i pierwsze odniesienia do uniwersum fantasy. Materiały trafiły na TikToka twórców, a ich zasięg podkręciły Spark Ads.
Po etapie teaserów przyszedł czas na rozwianie tajemnicy - opublikowaliśmy główny spot kampanii, w formie wideo łączącego elementy fabularne, gameplay oraz wizerunek bohaterów. Spot został wykorzystany jako TopView na TikToku, a następnie w kampanii Spark Ads. Finalna forma to esencja naszego podejścia: produkcja najwyższej jakości z TikTokowym zamiłowaniem do autentyczności humoru i dystansu.
Kampania została wzmocniona udziałem twórców TikToka, których content wpisywał się w ducha platformy: od lifestyle’u, przez parodie, aż po typowo gamingowe treści. Każdy materiał łączył elementy rozgrywki z osobowością twórcy – dzięki czemu kampania zachowała autentyczność, a Fortnite zyskał nowe oblicze.
Wśród twórców: @gabikuczynska, @wegorz08, @toffiecrisp, @couplepower, @imanoyek oraz ponownie Jacob – tym razem solo.